مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 دی 1401 ساعت 20:402023-01-12سياسي

برگزاری نخستین رویداد ملی «شهید اردهال» در کاشان


دبیر اجرایی نخستین دوره رویداد ملی شهید اردهال در کاشان گفت: این برنامه با حضور نزدیک به 40 هنرمند از استان های تهران، قم، یزد، مشهد و اصفهان در قالب کارگاه و رشته های طراحی پوستر، - کتیبه نگاری، تایپوگرافی و نقاشی خط به مدت دو روز برگزار شد.

احمد قربانعلی زاده، امروز(پنجشنبه، 22 دی) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: کارگاه توجیهی با موضوع سوژه یابی، زیارت شهید اردهال، تبیین شخصیت و زندگی شهید اردهال، به همراه توزیع جزوه محتوایی برگزار شد.

وی افزود: تولید آثار هنری با موضوع شهید اردهال، استفاده از زبان هنر برای معرفی حضرت و معارف اهل بیت(ع) به عنوان بهترین زبان اثرگذار، شکوفایی و معرفی ظرفیت های هنری منطقه کاشان هدف از اجرای این رویداد هنری است که به همت حوزه هنری کاشان و سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری کاشان اجرایی شد.

دبیر اجرایی نخستین دوره رویداد ملی شهید اردهال تصریح کرد: هم افزایی و اجتماع هنرمندان برای اشتراک گذاری طرح ها و ایده های ناب هنری و زمینه سازی کارهای خوب برای آینده از دیگر هدف های این رویداد است که با حضور استاد مهدی سهرابی در رشته کتیبه، استاد مجتبی مجلسی و استاد حامد مغروری در رشته گرافیک برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نخستین رویداد ملی «شهید اردهال» در کاشان

برگزاری نخستین رویداد ملی «شهید اردهال» در کاشان